2016年3月26日土曜日

アピタピアゴ限定トミカを買いました。(I bought a Apitapiago limited Tomica.)

YouTubeへ2本アップしました。(Was two up to YouTube.)

①トミカ アピタピアゴ限定 トヨタ 2000GT 南アフリカ国旗モデル
(Tomica Apitapiago limited Toyota 2000GT South Africa national flag model)
https://youtu.be/bo1sGUDoPx4

②新幹線変形ロボ シンカリオン スペシャルDVD 非売品 タカラトミー
(Shinkansen deformation Robo Shinkarion Special DVD Not for sale TAKARATOMY)
https://youtu.be/nn-GxUreHYE

今日は、3月26日発売のトミカ「アピタピアゴ限定 トヨタ 2000GT 南アフリカ国旗モデル 」を買いに近くのアピタへ行きました。開店時間ちょうどに行くとすでにお客さんが・・・。トミカの限定モデルのファンは多いですね。今回もちゃんと買えましたよ。
(Today, I went to a nearby Apita to buy on sale March 26, Tomica "Apitapiago limited Toyota 2000GT South Africa national flag model". Opening hours just to go and already the audience is .... Fan looks many of Tomica limited models. I was also able to buy properly this time.)


「タカラトミー 新幹線変形ロボ シンカリオン スペシャルDVD 非売品」も偶然入手しました。3月26日から全国の有名デパート、スーパー、玩具売場で数量限定で無料配布されています。ちなみに私はアピタのおもちゃ売り場でもらいました。
("Takara Tomy deformation Robo Shinkarion Special DVD not for sale" was also obtained by chance.The famous department stores nationwide from March 26, super, have been distributed free of charge in limited quantities in the toy department. By the way, I got in the toy department of the Apita.)

0 件のコメント:

コメントを投稿